Elukoha registreerimine
Rahvastikuregistrisse kantud elukoht on aluseks paljudele teenustele ja hüvedele, mida pakuvad riik ja kohalik omavalitsus. Nende hulka kuuluvad näiteks lasteaiakoha saamine, soodustused ühistranspordis, sotsiaalabi, valimisõigus, maamaksu soodustused ja palju muud. Samuti on registreeritud elukoht oluline tulumaksu õigeks laekumiseks.
Elukoha registreerimine
Elukohateate saab esitada e-rahvastikuregistri kaudu või vajadusel esitades selle paberkandjal vallavalitsusele.
Elukohateate saab esitada iseenda, oma alaealiste laste või eestkostetavate ning teiste samal aadressil elavate täisealiste isikute kohta (ühine elukohateade). Kui teate esitaja ei ole ruumi omanik, tuleb elukohateatele lisada omaniku (või omanike) nõusolek või ruumi kasutamise õigust tõendav dokument. Omaniku nõusolekut või ruumi kasutamise õigust tõendavat dokumenti ei pea lisama isiku kohta, kes on omaniku perekonnaliige (abikaasa, alaealine laps või töövõimetu vanem) või kelle kasuks on kinnistusraamatusse kantud isiklik kasutusõigus.
Täiendavat informatsiooni elukoha registreerimise kohta saab Siseministeeriumi koduleheküljelt.
Kodanike vastuvõtt
E, T, N 8.00-12.00; 12.30-16.30
K 8.00-12.00; 12.30-18.00
R 8.00-12.00; 12.30-14.00
Vastutavad ametnikud
Sekretär Katri Voit
Telefon: 679 0260
E-post: info@kiilivald.ee
Spetsialist Kadri Tuisk
Telefon: 6790240
E-post: kadri.tuisk@kiilivald.ee