Uudised ja teated

« Tagasi

Postiteenuse osutamine eriolukorra ajal

Eesti Post osutab eriolukorra ajal postiteenust postkontorites ning iseteeninduskanalites; ajaleht ja kiri jõuavad postkastidesse nagu ikka. 

Eriolukorra ajal piirab Kiili postipunkt kaupluse külastatavust ja seoses sellega  on alates 17. märtsist Kiili postipunkt ajutiselt suletud. 

Kiili postipunkti  saadetised suunatakse Järve Keskuse postkontorisse või pakiautomaati.

Inimkontaktide vähendamiseks postkontorites palub Eesti Post klientidel võimalusel eelistada iseteeninduskanaleid – e-poodi, kus saab postmargid ja ümbrikud tellida endale koju postkasti ning pakkide saatmiseks ja kättesaamiseks pakiautomaate.

Ühtlasi palub ettevõte võimalusel maksta klientidel postiasutustes  pangakaardiga.

Igal kliendil on võimalik saadetis ka ise pakiautomaati suunata (suunamine  on tasuta)  või postikulleriga koju tellida, kus see kokkuleppel kliendiga kontaktivabalt edastatakse. Seda saab teha Omniva klienditeeninduse kaudu. Samuti on võimalik saadetiste hoiutähtaegasid tasuta pikendada nii postkontoris kui ka pakiautomaadis, et minna saadetisele järele endale sobivamal ajal.

Kiili vallas on Kiili Konsumi pakiautomaat, mis asub aadressil Nabala  tee 4.

Omniva pakiautomaadid asuvad õues, kus nakatumise risk on madalam. Pakiautomaatide puutetundlikke ekraane puhastatakse pidevalt, kuid neid saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav kinnastega ning kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset.